L'EAP Dreta de l'Eixample aconsegueix el Segell EFQM 200
L'EAP Dreta de l'Eixample ha estat reconegut amb el Segell EFQM 200, atorgat pel Club Excel·lència en Gestió i EFQM, pel seu compromís amb una gestió excel·lent, innovadora i sostenible a l'àmbit de l'atenció sanitària. Aquest distintiu posiciona l'entitat com una de les més de 300 organitzacions espanyoles que formen part de l'ecosistema de la gestió 5.0.
El lliurament del Segell es va celebrar l'11 de juny passat a Barcelona, i suposa un pas rellevant en la trajectòria d'aquesta entitat proveïdora de Serveis d'Atenció Primària del Sistema Sanitari Públic de Catalunya, que opera com a Entitat de Base Associativa (EBA).
Durant l'avaluació externa, s'han destacat com a punts forts l'estructuració de l'estratègia a partir del propòsit i la visió, desplegada mitjançant un pla estratègic amb quatre eixos i més de 30 objectius. A més, es va valorar la claredat de la proposta de valor i la capacitat de traslladar-la als diferents grups d'interès, amb eines de seguiment i avaluació efectives.
La directora del nostre centre, Dra. Sílvia Zamora, va expressar la seva satisfacció per aquest èxit: "Aquest reconeixement és el reflex del compromís i esforç de tot el nostre equip per garantir una atenció primària d'excel·lència. Aquest èxit és un estímul per seguir treballant en la qualitat i excel·lència de la nostra entitat, sempre posant el pacient al centre de totes les nostres accions".
Per part del Club Excel·lència en Gestió, Miquel Romero, director de Serveis, va destacar: “EAP Dreta de l'Eixample S.L.P és una entitat amb un propòsit molt clar: proporcionar a la seva població una atenció de qualitat, centrada en les persones, amb professionalitat i compromís, eficient i responsable socialment.Entenent que això no és possible sense una gestió excel·lent, innovadora i sostenible Segell EFQM 200 amb l'objectiu de continuar avançant i consolidar un rendiment excel·lent sostenible en el temps”.
Aquest reconeixement obre la porta a noves oportunitats de formació, innovació i col·laboració, reafirmant el compromís de l’entitat amb la comunitat. I és un estímul per seguir treballant en la qualitat i l’excel·lència de l’entitat, sempre posant al pacient al centre de totes les accions i així millorar en el camí cap a l’excel·lència en l’atenció primària.